
2025-04-08
Bonnier News BusinessDe tre ledande affärsmedierna i Skandinavien – Dagbladet Børsen, Dagens Industri och Dagens Næringsliv – går samman och lanserar nu ett nytt starkt annonserbjudande: Nordic Business Reach. – Tillsammans erbjuder vi marknaden ett unikt och effektivt sätt att nå beslutsfattare i hela Skandinavien, säger Hilde Skomsvold, försäljningsdirektör på Dagens Næringsliv.
Intresset för att nå kunder över de nordiska länderna ökar bland annonsörer. För att möta denna efterfrågan har Bonnier News media Dagens industri i Sverige och Børsen i Danmark ingått ett samarbete med Dagens Næringsliv i Norge. Genom detta partnerskap får annonsörer tillgång till en enhetlig, exklusiv och mycket engagerad målgrupp – via en enhetlig och effektiv annonslösning.
– Vi gör det enklare än någonsin för företag att nå hela Skandinavien. Med en kontaktperson och en skräddarsydd lösning säkerställer vi hög effektivitet och maximalt värde för annonsörer, säger John Sjölund, försäljningsdirektör på Bonnier News.
– Med Nordic Business Reach ger vi annonsörer en unik möjlighet att nå beslutsfattare i Danmark, Sverige och Norge, säger Mette Overbeck, CCO för reklam och affärsutveckling på Dagbladet Børsen.
– Detta samarbete stärker vår position på den nordiska marknaden. För annonsörer innebär det enkel tillgång till tre av de viktigaste företagsmarknaderna i Skandinavien – samtidigt som det ökar värdet för både våra läsare och oss själva, säger Hilde Skomsvold.
Nordic Business Reach kommer att lanseras under våren och ambitionen är att hjälpa ännu fler företag att nå sina mål i hela Skandinavien.
Mette Overbeck, CCO för reklam och affärsutveckling på Dagbladet Børsen
mette.overbeck@borsen.dk
John Sjölund, försäljningsdirektör Bonnier News
john.sjolund@bonniernews.se
Hilde Skomsvold, försäljningsdirektör Dagens Næringsliv
hilde.skomsvold@dngroup.com